Klacht Rough-side.com: Goederen ter waarde van 803 euro besteld, geen levering gekregen en geen geld terug ontvangen.

Klachtnummer
# 355336
Gebruiker
Jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij de fa. Rough-side.com begin januari ter waarde van 803,98 goederen besteld die volgens de website op voorraad en direct leverbaar waren. Toen de afgesproken levertijd versterken was heb ik in overleg met het bedrijf de order op 21 januari geannuleerd. Het bedrijf heeft mij toen op 1 februari een creditnota gezonden (zie bijlage). Intussen is het bedrag nog steeds niet terugbetaald, heb ik ik geen spullen geleverd gekregen en is het bedrijf telefonisch zo goed als niet te bereiken. Op email SMS of WhatsApp wordt niet gereageerd. Alle nummers waar ik een keer mee gebeld heb worden herkend en meteen geblokkeerd.

De oplossing

Graag wil ik dat het bedrijf mij het geld terug betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rough-side.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rough-side.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen