Opgelost door Routiq: Kan het premium abbonnement niet opzeggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 622121
Gebruiker
Boskatten2
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Kan het premium abbonnement niet afzeggen ,knop in account werkte begin september en stond dat het niet verlengd word ,maar nu staat er dat hij weer verlengd is voor een jaar en de knop werkt niet als je opzegd en per mail na hun toe word er ook niks mee gedaan
Volgens mij worden we belazerd, door routiq



Gewenste oplossing

Mijn abbonnement opzeggen

,dat als ik inlog er staat dat ik geen lid meer ben en niet dat hij weer verlengd is
Geboden oplossing
Ze hebben het abonnement stopgezet en ben daar tevreden mee
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Boskatten2
    Datum
    Het bedrijf heeft gereageerd en de klacht opgelost
  2. Auteur
    Routiq
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    goedemorgen,

    Het abonnement is stop gezet en wij hebben u het bedrag voor komend jaar terug gestort.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Routiq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen