Opgelost door Rowenta: Er is ons een nieuwe stofzuiger beloofd die wordt niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 559826
Gebruiker
Starswars1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Stofzuiger van Rowenta gekocht bij Bol.com. In mei 2021 laat deze het stof los na het opzuigen. Deze bij Bol.com 2x aangeboden ter reparatie. Monteur van Rowenta kon het mankement (gat in slang) niet vinden en heeft tenslotte de filters schoongemaakt. Kosten
€ 60 moesten wij betalen. Stofzuiger aangeboden bij Rowenta (omdat wij geen vertrouwen in Bol.com meer hadden). Zij konden het defect direct vinden. Het onderdeel kon echter niet geleverd worden. Afgesproken is dat we een nieuwe stofzuiger zouden krijgen. Dit was op
30-08-21. Sindsdien wachten wij nog steeds en hebben als vanaf mei 2021 geen stofzuiger. Wij hebben schriftelijk de koopovereenkomst ontbonden.

Gewenste oplossing

Beloofde stofzuiger leveren en onnodige reparatiekosten van €60 terugbetalen
Geboden oplossing
Beste klachtenkompas medewerkers, Wij hebben een goede nieuwe stofzuiger gekregen van rowenta. Na uw bemoeienis was alles snel geregeld. Hartelijk bedankt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rowenta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rowenta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen