Klacht Rowenta: Geen geld terug omdat er een lichte beschadiging aan de doos zit , die er bij bezorging al aanzat

JohnvdFelz

Na een artikel van Rowenta retour gestuurd te hebben omdat het toch niet in ons interieur paste .
Het artikel retour gestuurd naar Rowenta
Ik verwachte mijn geld gewoon terug te krijgen , maar dat kon niet omdat de doos op een hoekje iets was beschadigd .
Ik kon kiezen volgens de klantenservice ( cheyenne) of het product terug nemen … of geen geld terug en dat het product daar ook bleef zodat ik dus niets heb .
Ik bleef herhalen dat ik gewoon mijn geld terug wilde , maar dat kan niet vertelde Cheyenne van de klantenservice van Rowenta

De beschadiging die aan de doos zit zat er ook al toen ik het product ontving
Hier maakte ik geen probleem van omdat toen ik de kachel uit de doos haalde het product zeker niet was beschadigd , wat Rowenta ook aangeeft .
Het gaat alleen om de doos wat een beetje is beschadigd waarschijnlijk door de transporteur UPS
Het kan toch niet zo zijn dat omdat de doos is beschadigd door een transporteur ik mijn geld niet terug krijg
Dit vind ik dus erg raar en vreemd
Nu heb ik dus mijn geld niet terug en ook geen product van Rowenta

Het product is een Torenkachel
De Rowenta Intense Comfort Hot SO 9420 Kachel
Referentie SO9420 FO

Gewenste Oplossing
Ik wil gewoon mijn geld terug

Het gaat om € 179,99 .- dus een flink bedrag

Het kan toch niet zo zijn omdat de doos een beetje is beschadigd ik mijn geld niet terug krijg .
Ik vind als Rowenta daar zo op hamert er een beschermdoos om had moeten zitten . Wat dus niet het geval was .
Er zat geen beschermende doos omheen terwijl het pakket door een bezorgdienst ( UPS ) word geleverd

Ik wil mijn geld terug

Wij vinden dat Rowenta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rowenta?