Klacht Rowenta: Geen terugkoppeling van Rowenta

Klachtnummer
# 565583
Gebruiker
Schiedam1960
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Stofzuigermond van stofzuiger zonder zak kapot na 4 mnd (wieltje) Factuur inclusief met foto's opgestuurd via klachten formulier via Rowenta site.
Na 1 week nog geen enkele terugkoppeling ontvangen van Rowente.

Gewenste oplossing

Een terugkoppeling en een nieuw mondstuk ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rowenta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rowenta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen