Klacht Rowenta: Rowenta laat hun fouten door de klant oplossen

A. Verkerk

Rowenta stofzuiger (Consumentenbond: beste uit de test, met Consumentenbondkorting) besteld, Moulinex keukenapparaat geleverd gekregen! Hoe dan….? Moulinex netjes teruggestuurd. Na contact met de klantenservice blijkt het niet mogelijk alsnog de stofzuiger geleverd te krijgen maar enkel het bedrag kan worden teruggestort. Omdat ik met bellen niet verder kom, heb ik een klacht via de website ingediend - geen enkele reactie, ondanks belofte dat er binnen 3 werkdagen contact wordt opgenomen. Na een maand zit ik nog steeds zonder stofzuiger en het geld is ook nog niet teruggestort! Vanochtend is beloofd het geld alsnog terug te storten.
Kortom, compleet incompetente klantenservice - de klant wordt geacht de fouten van Rowenta zelf maar oplossen! De Consumentenbondkorting bestaat ook niet meer. Meer dan genoeg reden om voor een ander merk te gaan!

Het geld terugstorten en de service verbeteren.

Wij vinden dat Rowenta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rowenta?