Klacht Rowenta: Slechte service

Klachtnummer
# 591696
Gebruiker
Wkleijn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb in Juni 2021 een Rowenta Explorer 80 gekocht, maar deze werkt sinds een paar maanden niet meer;
na het starten van stofzuigen (of ruimte verkennen) draait de robot zich om en geeft via de app aan dat deze de weg kwijt is.
ik heb het laadstation al op verschillende plekken geprobeerd (zelf helemaal vrij in de kamer),
maar hetzelfde probleem blijft zich voordoen.
Nu kan ik de robot niet meer gebruiken.

Rowenta wil telefonisch geen klanten meer te woord staan en het klachten formulier op hun site werkt niet.

Schandalige service voor een product van 400 Euro!

Gewenste oplossing

Service, Reparatie of Vervanging

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rowenta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rowenta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen