Klacht Rowenta: Toezeggngen doen en ze totaal niet nakomen. Tijd rekken.

Klachtnummer
# 575141
Gebruiker
W.J.M. Willemsen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geen klantenservice , niet nakomen afspraken, langdurig rekken geen garantie respecteren.

Gewenste oplossing

Afspraken nakomen binnen een week! Ik zou in augustus onderdeel gestuurd krijgen, ging mis. Toen verzoek mijn hel stofzuiger op te sturen in november, gebeurde, ik zou een nieuwe stofzuiger krijgen omdat alles zo lang duurde, ging mis met verzending. Na 4 weken nog niets. Rowenta stelt voor aankoopbedrag terug te storten omdat alles al 4 mnd. duurt, december, niets ontvangen, nu 5 mnd. verder. Had nog garantie, aankoop was 31 oktober “ beste koop” uit consumenten onderzoek. 😡😰

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rowenta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rowenta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen