Wij vinden dat Rowenta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Rowenta: Verzendbewijs retouractie niet aan te maken.
Details
Klacht
Ik wil een stofzuiger retourneren die ik binnen 90 dagen na aankoop mag terugsturen. Een verzendbewijs aanmaken kan niet omdat ik bij aankoop geen account had aangemaakt en nu alleen een retaileraccount aan kan maken. Bellen kun je ze niet (behalve voor de cash-backactie) hoewel dit volgens de website wel mogelijk is. Alleen een mail is mogelijk en dan krijg je (hopelijk) binnen 10! werkdagen een antwoord. Ik ben ruim op tijd maar wat wanneer je aan het einde van de 90 dagen retour wilt sturen? Klantvriendelijkheid is ver te zoeken met hoe je een mail kunt sturen. Via de site is het ook niet mogelijk een klacht in te dienen. Daarom op deze manier.Gewenste oplossing
Per mail of telefoon mijn vraag beantwoorden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.