Klacht Rowenta: Verzendbewijs retouractie niet aan te maken.

Klachtnummer
# 585245
Gebruiker
S. Frerichs
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wil een stofzuiger retourneren die ik binnen 90 dagen na aankoop mag terugsturen. Een verzendbewijs aanmaken kan niet omdat ik bij aankoop geen account had aangemaakt en nu alleen een retaileraccount aan kan maken. Bellen kun je ze niet (behalve voor de cash-backactie) hoewel dit volgens de website wel mogelijk is. Alleen een mail is mogelijk en dan krijg je (hopelijk) binnen 10! werkdagen een antwoord. Ik ben ruim op tijd maar wat wanneer je aan het einde van de 90 dagen retour wilt sturen? Klantvriendelijkheid is ver te zoeken met hoe je een mail kunt sturen. Via de site is het ook niet mogelijk een klacht in te dienen. Daarom op deze manier.

Gewenste oplossing

Per mail of telefoon mijn vraag beantwoorden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rowenta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rowenta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen