Klacht Royal Bees: Levering niet op tijd

Klachtnummer
# 90203
Gebruiker
Maksmeulenmeesters
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Uw Bestelling #100000063 (Geplaatst op 23 december 2014 03:40:30 CET)

Het bedrijf biedt de service '' voor 15:00 uur besteld morgen in huis'' aan. Ik zou mijn bestelling dus maandag 24 december in huis moeten hebben. Dit was niet het geval. Vooruit misschien is het druk met de kerst enz. enz. Het is nu 28 december en ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen.

Na mijn vorige slechte ervaring met een bedrijf dat soortgelijke producten verkocht dacht ik naar een ander bedrijf te gaan waar ik geen problemen zou hebben. Maar kennelijk als je in Nederland Angelus leerverf nodig hebt ben je bij geen enkel bedrijf veilig.

De oplossing

Mijn bestelling voor nieuwjaar binnen krijgen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Royal Bees hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Maksmeulenmeesters
    Datum
    Er is contact met mij opgenomen door een vriend/in van de eigenaar van Royal Bees. De eigenaar is momenteel ziek en daardoor was er tijdelijk geen contact en had dus ook de bestelling vertraging. Er is gevraagd of ik mijn orderbevestiging door wil sturen naar de vriend/in en deze zal dan mijn bestelling deze zaterdag 3-1-2015 opsturen.

Ook een klacht indienen over Royal Bees?