Klacht Royal Canin: "Spaar voor voeding" actie van Royal Canin deugd niet!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 652460
Gebruiker
Rickey
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Wat een slechte actie is de "Spaar voor voeding" actie van Royal Canin! Ik heb meer dan 11 aankoopbonnen ter waarde van meer dan € 90,= per stuk bewaard en meteen nadat ik de eerste heb geupload krijg ik de melding dat mijn kassabon helaas niet ouder mag zijn dan 8 weken. Moet onze hond binnen 8 weken 10 zakken voor opeten ofzo! Verder wordt het je ook eens nog extra lastig gemaakt omdat je per rekening de betaalde btw, het aankoopbedrag en het soort voeding apart moet invoeren, terwijl dit gewoon op de rekening staat vermeld. Ik krijg hier sterk de indruk dat ze liever helemaal niets weggeven en door de administratieve rompslomp mensen proberen te ontmoedigen om een gratis zak voer aan te vragen!

Gewenste oplossing

Actie gewoon stop zetten, dit is geen serieuze actie te noemen. Ze geven liever niets weg!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Royal Canin
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Eckelhoff,

    Bedankt voor uw feedback op ons puntenspaarprogramma. We realiseren ons dat ons programma meer stappen kent dan spaarprogramma’s van bijvoorbeeld winkelketens. Dit komt doordat ons spaarprogramma niet gekoppeld is aan het kassasysteem van uw dierenarts en wij zodoende genoodzaakt zijn de benodigde informatie te vergaren via de deelnemers van ons programma. Uiteraard willen we niet dat het programma te ingewikkeld is. We gaan dit binnenkort evalueren en uw opmerkingen meenemen in onze evaluatie.

    Vriendelijke groet,
    Vera - Royal Canin Kenniscentrum
  2. Auteur
    Rickey
    Datum
    Royal Canin zegt "We gaan dit binnenkort evalueren en uw opmerkingen meenemen in onze evaluatie." Er wordt niet gesproken over hoe en wanneer. Deze klacht is daarmee niet opgelost!
  3. Auteur
    Royal Canin
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Ik kan geen concrete datum aangeven wanneer dit besproken wordt. Spijtig dat u mijn antwoord niet afdoende vindt, ik kan u niet van een concreter antwoord voorzien.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Royal Canin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen