Opgelost door Royal Canin: Wil graag dat de zakken vervangen worden

sad Opgelost
Gebruiker1532603056

Goededag, ik heb 7 januari al een bericht gestuurd dat de brokken anders van structuur zijn heb toen een 2e zak besteld van 12 kg diabetic sinds ik deze brokken gebruik is mijn hondje met suiker niet meer in te stellen heb vanaf vorig jaar februari al 2 zakken gehad van diabetic 12 kg en is tot nu toe altijd goed gegaan heb ook verschillende bloedonderzoeken laten doen bij de dierenarts heb ik ook aangegeven dat het sinds ik deze brokken gebruik ze niet meer goed is in te stellen zij kan ook niet met zekerheid zeggen dat het aan deze brokken ligt maar ze kan het niet uitsluiten nu zit ik met bijna 2 zakken van 12 kg waar ik geen fijn gevoel bij heb hopend op tegenbericht gr Jolanda

Wil graag dat de 2 zakken vervangen worden heb er geen vertrouwen in
Ze hebben de zak brokken in goede orde terugontvangen en het geld van de brokken is nu op mijn rekening gestort

Royal Canin
    Beste mevrouw [naam verwijderd door moderator]

Hartelijk dank voor uw bericht.
    Wat vervelend dat u het vertrouwen kwijt bent in de voeding ROYAL CANIN® Diabetic. Ik kan me voorstellen dat u twijfelt omdat u verschil ziet in structuur van de brokken en uw hond momenteel moeilijk in te stellen is met de insuline.

Ik kan u echter wel geruststellen en garanderen dat de voeding exact dezelfde samenstelling en werking heeft als de andere verpakkingen die u eerder heeft gehad. De structuur en grootte van de brok kan per productie verschillen maar de samenstelling is exact hetzelfde. Structuur en grootte verschil zit er altijd tussen producties door het expandatie proces. Ook kleur kan per productie verschillen omdat wij geen gebruik maken van kunstmatige kleurstoffen. Deze verschillen hebben totaal geen invloed op de kwaliteit van de voeding.

Ik vind het heel vervelend en spijtig dat uw hond momenteel ontregeld is met de suiker. Echter zie ik hierin niet de relatie met de voeding. Zeker niet als uw hond de normale hoeveelheid (grammen) voeding eet. Dat is de reden dat ik in mijn eerdere mail aan u gevraagd heb of u de voeding afweegt op een keukenweegschaal.

Honden met suikerziekte kunnen altijd een periode hebben waarin ze niet helemaal stabiel zijn met hun suiker, ook al zijn alle omstandigheden exact hetzelfde. Ik kan me voorstellen dat u zich dan ongerust maakt en hier een reden voor zoekt. Ik kan met grote zekerheid zeggen dat het omruilen van beide verpakkingen niet de oplossing gaat zijn. Uiteraard wil ik dat zeker wel voor u regelen, maar wil u dit wel duidelijk maken. Ook is het belangrijk om te beseffen dat u te allen tijde met het oog verschil op zult merken aan de brokken. Deze visuele verschillen hebben 100% zeker geen invloed op de samenstelling of werking van de voeding.

Waar heeft u de verpakkingen gekocht? Hebben beide verpakkingen dezelfde houdbaarheidsdatum?

Ik kijk uit naar uw reactie.

Gebruiker1532603056
    Goededag, sorry maar kan het niet uit mijn gedachte krijgen moet alles uitsluiten en ja ik weeg de brokjes altijd af houd ook notitieboekje bij van wat ze per dag krijgt en de insuline dat ik spuit ze heeft vanaf vorig jaar februari suiker en heeft het tot ik deze brokken kreeg de hele tijd stabiel geweest daarom kan ik het niet uitsluiten heb deze zak bij brekz gekocht en daarna nog een zak bij petcure daar had ik de eerste 2 zakken ook besteld ze hebben niet allebei dezelfde houdbaarheidsdatum maar wel hetzelfde structuur ben vanaf december met deze brokken bezig en ze blijft hoog in haar suiker zitten daarom wil ik de zakken graag vervangen door 2 andere zakken om het voor mijn gevoel uit te sluiten het laat me gewoon niet los heb alles voor mijn hondje over
    Goedemiddag mevrouw,

Ik begrijp heel goed dat u alles voor uw hond over heeft en alles uit wilt sluiten. Ik vind het ook belangrijk dat uw hond weer snel stabiel is met haar suiker en zou u en haar graag willen helpen.

Als ik ook maar een klein vermoeden zou hebben dat het met de voeding te maken heeft en de oplossing hierin gevonden kan worden, zou ik dat direct aangeven en hierbij helpen. Het is alleen niet de oplossing. Er is niets anders of kwalitatief verkeerd met beide verpakkingen ROYAL CANIN® Diabetic.

Om u toch tegemoet te komen in uw onrust, wil ik de verpakking die u bij Brekz gekocht heeft graag van u ontvangen via onderstaand adres. Ook zou ik graag uw factuur of klantnummer willen ontvangen. Zodra ik de verpakking ontvangen heb, zal ik aan Brekz vragen of ze deze aan u willen crediteren. Ze sturen geen vervangend product toe, maar werken alleen met creditatie. U kunt dan een nieuwe verpakking aanschaffen.

Maar zoals ik u al aangegeven heb ligt het niet aan de voeding dat de suiker bij uw hond momenteel ontregeld is. Was het maar waar want dan was de oplossing gemakkelijk. Ik hoop dat ik u gerust kan stellen en de gedachten over de voeding los kunt laten. Als dat niet het geval is hoor ik graag van u hoe ik u hier wel in gerust kan stellen omdat het u nu onnodige energie kost.

Gebruiker1532603056
    Goededag ik wil het graag zo doen alleen is mijn vraag hoe ik de zak moet terugsturen het bestelnummer is #11154704 tav mijn naam
    Goedemorgen mevrouw Struijk,

Ik zie dat ik inderdaad vergeten ben om het adres te noteren. U mag de voeding opsturen naar:

Royal Canin Nederland B.V.
    Tav 1901-00156
    Antwoordnummer 10014
    5460 VB VEGHEL

Zodra ik de verpakking ontvangen heb zal ik de creditatie regelen.

Ik wens u een heel fijn weekend toe.

Vriendelijke groet, Corina, Royal Canin Kenniscentrum

Ook een klacht indienen over Royal Canin?