Klacht Royal Clean: Wel betaald, geen diensten.

Klachtnummer
# 120625
Gebruiker
Nicolette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

8 Juni jl. heb heb ik via uw website (http://www.royalclean.net/home) een opdracht voor een royalcleaner gedaan voor 12 juni a.s. en deze dus ook betaald. Inmiddels heb ik meerdere malen zowel telefonisch (2 x voicemail ingesproken) als via email en het contactformulier van uw website geprobeerd contact te krijgen/gevraagd me terug te bellen, maar helaas heb ik tot nu toe niets van u vernomen. Op de website staat nog steeds dat de opdracht in behandeling is, maar 12 juni is inmiddels ruim verleden tijd. Vriendelijke groet, Nicolette Abbas (Arnhem)

De oplossing

Ik verzoek u (ook via deze weg) het betaalde geld €22,50 te retourneren op mijn rekening (het nummer staat vermeld onder referentienummer) en daarmee de opdracht te annuleren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Royal Clean hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties