Klacht Royal Health Foam: Harde plek in traagschuim matras, waardoor onplezierig slapen op linkerzij

Klachtnummer
# 505638
Gebruiker
T.C. Bouwman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in december 2018 een Premium Support traagschuim matras gekocht voor mijn vrouw. Zij is korte tijd later, 16 december 2018, overleden en ik ben in haar bed gaan liggen. Vrijwel direct viel het mij op dat er aan de rechterkant een harde plek in de matras zat. Daardoor lag het heel onplezierig als je op je linkerzij lag. Ik ben korte tijd later daar de leverancier terug gegaan met mijn klacht. Die gaf als advies dat ik de matras dan een halve slag moest draaien, Wat een onzin! Door alle gedoe naar aanleiding van het overlijden van mijn vrouw kwam ik er niet toe om verder achter dit probleem aan te gaan, mede door mijn eigen situatie. Afgelopen week weer naar die leverancier gegaan, die iemand stuurde,die constateerde dat er niets mis was met hun matras!

De oplossing

Andere matras leveren die wel goed is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Royal Health Foam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Royal Health Foam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen