Klacht Royal Health Foam: Harde plek in traagschuim matras, waardoor onplezierig slapen op linkerzij

T.C. Bouwman

Ik heb in december 2018 een Premium Support traagschuim matras gekocht voor mijn vrouw. Zij is korte tijd later, 16 december 2018, overleden en ik ben in haar bed gaan liggen. Vrijwel direct viel het mij op dat er aan de rechterkant een harde plek in de matras zat. Daardoor lag het heel onplezierig als je op je linkerzij lag. Ik ben korte tijd later daar de leverancier terug gegaan met mijn klacht. Die gaf als advies dat ik de matras dan een halve slag moest draaien, Wat een onzin! Door alle gedoe naar aanleiding van het overlijden van mijn vrouw kwam ik er niet toe om verder achter dit probleem aan te gaan, mede door mijn eigen situatie. Afgelopen week weer naar die leverancier gegaan, die iemand stuurde,die constateerde dat er niets mis was met hun matras!

Andere matras leveren die wel goed is

Wij vinden dat Royal Health Foam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Royal Health Foam?