Klacht Royal Limousine Service: Na annulering wilt het bedrijf dat ik het hele bedrag betaal

arlgra

Ik heb een boeking gemaakt voor een rit op de website van dubai limousine. Ik heb die rit geannuleerd via email.omdat ik toch niet aanwezig kon zijn. Tijdje later krijg ik een email van incasso bureau Henriks dat ik gehele bedrag van 300euro plus bijkomende kosten wegens wanbetaling moest storten aan royal limousine. Ik heb ze gemaild dat ik geen reservering met ze had en dat dit onjuist is, zonder antwoord terug. Vandaag heb ik weer een verhoogd bedrag ontvangen dus heb ik toch naar mijn oude email trruggekeken. Ik ben niet geinfomeerd dat deze twee bedrijfen hetzelfde zijn, de algemene voorwaarden staan niet op de website, ik heb geen voorwaarden van ze per mail ontvangen, ik heb niks getekend, er is me niet verteld dat ik alsnog het bedrag moet overmaken. Helemaal niks. Dus ik ben ook niet van plan om zomaar dit hoge bedrag in stilte te betalen.

Ik wil het bedrag niet betalen.

Wij vinden dat Royal Limousine Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Royal Limousine Service?