Klacht Royal Limousine Service: opgelicht royallimousine service

danielle

In november telefonisch contact gehad met Richard vermeulen een limousine besproken voor mijn zoon zijn communie totaal kosten 575 via mail offerte gehad en moest minimaal 100 euro overmaken om te reserveren dit heb ik gedaan 19 december 2014 nog contact gehad via mail of bedrag ontvangen was.. dot was nog niet binnen maar zou automatisch bericht krijgen en werd nog fijne feestdagen gewenst verder is er op geen enkele manier nog contact te krijgen met Richard vermeulen en blijven mijn muiltjes onbeantwoord ik stond op punt hele bedrag over te maken ben blij dat zover niet gekomen is. Helaas is de website nog actief www.royallimousineservice.nl en http://www.voordeligstelimousine.nl maak niet over op rekeningnr  [rekening verwijderd door moderator] helaas las ik de andere klachten over deze persoon pas te laat op Internet jammer dat je tegenwoordig alles en iedereen moet natrekken. Zo te lezen zijn er superveel mensen Door deze persoon opgelicht!!

Aanbetaling van 100 euro terug

Wij vinden dat Royal Limousine Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Royal Limousine Service?