Klacht Royal Vip Transport: Royal Vip Service

Klachtnummer
# 54765
Gebruiker
Roberto_BOZ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb eenzelfde klacht als eerder gemeld op deze site, namelijk het weigeren van het terugbetalen van de borg en met ‘excuses’ komen die niet rechtsgeldig zijn.

De borg zou op de avond na de rit worden teruggestort. Dit is niet gebeurd, en dit was in augustus 2013.

Na eindeloos heen en weer-gemail wist dhr. Verschoor er eindelijk een verhaal van te maken: hij gooide het op de hier eerder genoemde ‘exposure overeenkomst’. Deze wordt in de offerte enkel genoemd, maar de voorwaarden staan niet vermeld in deze offerte. Deze voorwaarden blijken op de website te staan. In de offerte wordt echter ook niet aangegeven dat deze daar te vinden zijn.

Al met al is het duidelijk dat men excuses verzint om niet de volledige borg terug te betalen. Ik hoop dat hier zich snel meer mensen melden zodat we samen een actie kunnen starten tegen deze zaak.

De oplossing

Teruggave van de borg

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Royal Vip Transport is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Royal Vip Transport?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen