Klacht Royaloutlet.nl: Een jaar geleden, royal outlet

wortelfreak

Een jaar geleden heb ik hier twee paar schoenen besteld voor ongeveer 200 euro. Nooit mijn schoenen binnengekregen. Heb ze helemaal gespamd bij de mail hielp helemaal niks. Ze zeiden ja de bezorger gaat naar u stad en dan leveren ze u pakketje. Verstuurd vanaf een iPad en best slecht Nederlands geschreven. Na een 2 maanden spammen heb ik aangifte gedaan. Nou de politie deed niks en gaf me geen geld terug. Na een half jaar spammen hebben ze nog steeds niet gereageerd. Ik word hier zo moe van. Trieste mensen. Helaas ben ik als 16 jarig meisje nu 200 euro verloren (toen 15). In vedergeval ik heb er wat van geleerd. Betaal altijd met creditcard dat ka je nog annuleren, NOOIT VIA IDEAL.

Ik heb via iDeal geld overgemaakt. Zo iets rond de 200 euro en ik zou dat graag terug willen. Want na een jaar me schoenen niet te hebben ontvangen verdien ik wel mijn geld terug. Zo een groot bedrag is niet niks voor mij.

Wij vinden dat Royaloutlet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Royaloutlet.nl?