Opgelost door Rozeboom Watersport: Verzaken afgesproken levertijd gekochte boot al na het geven van extra ruimte

content Opgelost
Rosmalen52473

Begin mei een bootje gekocht. Duidelijk afgesproken dat er medio juni / 1 na laatste week van juni geleverd zou worden.

24 juni al een vraag gesteld wanneer de levering zou plaatsvinden. Respons was dat de boot dat weekend binnen zou komen.

Gisteren (4 juli) weer contact gehad wanneer er geleverd zou worden. Immers medio juni / eind juni was beloofd.
Aangegeven dat er toen ook gezegd is “zeker voor de vakantie”; dat onze vakantie komende vrijdag 10 juli begint en dat wij willen varen.

Respons was nu: “van de week komt er weer eea binnen; alles is wat vertraagd”.

Toen ik vroeg onze boot prioriteit te geven was het antwoord dat er 14 mensen om prioriteit vragen en dat er 24 uur per dag / 7 dagen per week gewerkt wordt.

Dit kan echt niet door de beugel. Geen pro-actieve informatie en wel verkopen onder deze levertijd. Graag actie hierop.

Bedrijf dient mij per direct op de hoogte te stellen van een exacte levertijd. Daarnaast een compensatie voor het niet halen van de levertijd en de niet serieuze respons na het stellen van vragen en het geven van extra tijd. Beloofd is leveren voor de vakantie; dat geeft hem nog 5 dagen.
Zojuist bericht gehad; er zal deze week geleverd worden.

Wij vinden dat Rozeboom Watersport hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Rozeboom Watersport?