Klacht RRS: Afspraak voor reparatie

Sara Nasir Shirazy

Wij hebben ruim een week last van lekkage en verstoppingen in onze keuken. In de tussentijd hebben wij de afwas in de douche moeten doen! Na een week konden jullie eindelijk langs komen voor reparatie. DIt zou vrijdag tussen 12:00 en 18:00 zijn. Pas om 17:00 werden we gebeld dat jullie niet mee langs zouden komen. Oftewel, heel mijn dag niet voor niets zitten wachten! En dan is het nog vakantie anders had ik een school- of werkdag moeten missen! Dat zou u ook niet zo aangenaam zijn he! De volgende ochtend zouden jullie tussen 10 en 12 komen. Ik heb tot minimaal 14:00 gewacht!(nog steeds is er niemand). Dit is heel klantonvriendelijk. De klant is geen koning maar cavia bij jullie. Jullie hadden beter moeten plannen of meer mensen moeten inzetten. Ik heb een paar keer gebeld en toen zei de mevrouw pas, dat ik gebeld kon worden als de monteur onderweg naar ons zou zijn HADDEN JULLIE MISSCHIEN WAT EERDER KUNNEN DOEN HE. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Applaus voor jullie!!

Wij vinden dat RRS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over RRS?