Klacht RRS: geen objectief beleid

Klachtnummer
# 377912
Gebruiker
Ahmadi1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mei is het bedrijf langs geweest om een probleem te verhelpen. Hierdoor heeft de monteur ook mijn wc kapot gemaakt. Ik heb een andere bedrijf laten langs komen om te laten maken. Ik heb gelijk een klacht ingediend. Bedrijf heeft nooit hierop gereageerd. Enige reactie was dat ik moet betalen. In contact met het bedrijf meerdere malen aangegeven dat ze mijn gegeven in moeten voeren niet van mijn broertje. Ik heb bedrijf iedere keer 2 eisen neergelegd: 1. rapport 2 vergoed factuur omdat jullie monteur mijn wc heeft kapot gemaakt. Bedrijf heeft hier geen gehoor aangegeven. Er is 1 maal geprobeerd afspraak te maken. Dew Toelsie was de accountmanager. Teamleider Arthur Du Crocq is ook niet objectief en verschuilt zich achter zijn computer. Er werd mij iedere keer beloofd ik word gebeld, maar bedrijf komt zijn afspraken niet na. Hierdoor kan ik niet de kosten laten vergoeden door mijn verzekeraar.

De oplossing

1. vergoed factuur
2. stuur mij een rapport

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RRS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RRS?