Klacht RRS: Geen transparantie in de kosten.

Klachtnummer
# 387279
Gebruiker
Klopt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zeer onduidelijk in de kosten van het oplossen van klachten! Aangegeven wordt dat er € 35 voorrijkosten gerekend worden en vervolgens wordt je geconfronteerd met hoge kosten voor het oplossen van de klacht! Geen enkele transparantie over de kosten die voor het oplossen naar voren komen, omdat er geen inzicht gegeven kan worden. Standaardtarief is, naast voorrijkosten, € 169 (voor een half uur). Vertel dat ook duidelijk aan de telefoon!

De oplossing

Voor alle volgende klanten de informatie duidelijker aangeven. Voorrijkosten € 35 en dan ook vermelden dat het eerste half uur € 169 kost!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RRS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RRS?