Klacht RRS: Niet na gekomen service.slechte informatie

Klachtnummer
# 255864
Gebruiker
Burchacka
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De good steen is bij ons overstepped. Rrs gebeld die stuurde iemand. Meneer heeft de regenpijp doorgezaagd en is vervolgens kruipruimte in gegaan en had het probleem half uurtje later gevonden. We moest en volgende dag bellen voor offerte en afspraak voor reparation. 180 euro afgerekend. Bellen volgende dag naar rrs er moest een loodgieter komen om een offerte te maken want voorgaande collega had er geen verstand van en de voorrijkosten etc moest en dan weer betaald worden. War ik niet zo fijn vind is dat ik voor een half uurtje kijken zodat er een offerte gemaakt kon worden wel heb betaald. Bedrijf geeft aan dat de kosten blijven zoals ze zijn en geeft totaal geen uitleg. Medewerker was van het ontstoppen en had eigenlijk in de kruipruimte niks te zoeken.180 euro lichter niks opgelost en niks wijzer.

De oplossing

Half uurtje werk in mindering op factuur

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RRS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RRS?