Klacht RRS: RRS onbeschofte medewerker

Klachtnummer
# 86502
Gebruiker
Toeria
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag was er een riolering verstopt. Ik ben verzekerd bij RRS. Ik heb in het gesprek duidelijk aangegeven dat het om een spoed situatie gaat! Mijn badkamer zat vol met water/ontlasting/wc papier en omdat ik vier gezinshouden boven mij heb wonen, bleef het water maar stromen. Een uur later en 20 emmers vol met ontlasting en water was er nog niemand! Onderhand nog een keer gebeld kreeg ik een onbeschofte werknemer genaamd Ingrid aan de lijn die mij vertelde dat ik niet de enige was in den haag en ik maar moest wachten! Geen instructies, begrip of wat dan ook! Ze begon al te zuchten van irritatie nadat ik aangaf dat ik al een uur wacht. RRS beloofd snelle service, complete onzin!! Jullie zijn een trouwe klant kwijt!

De oplossing

Belofte snelle service en vriendelijk personeel, geen stress weghalen van website! Want dit is een broodje aap verhaal

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RRS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RRS?