Klacht RRS: RRS tweemaal niet verschenen op afspraak

a_irion

Afgelopen week heb ik tot tweemaal toe vanaf 8 uur in de ochtend op RRS zitten wachten waarbij zij op beide afspraken tussen 8 en 10 uur niet zijn verschenen.
Ik werd hiervan niet door RRS op de hoogte gesteld maar moest zelf gaan bellen om te achterhalen wat er aan de hand was.

De eerste keer krijg ik te horen dat er een afspraak was gemaakt op een dag die helemaal net beschikbaar en de tweede keer dat de monteur last met zijn wagen had (dit was een uur en kwartier nadat hij had moeten arriveren) en daarna was het dat de wagen niet te maken had en dat de monteur zich ziek had gemeld!

Ik kon een afspraak krijgen voor later vandaag maar ja dan zat je weer met die tijdsblokken en het feit dat ik zelf ook gewoon afspraken en dingen te doen heb.
Telefonisch kon ze niks voor me doen want ze kon geen vaste afspraak met me maken voor een andere dag. Alleen 8 uur in de ochtend!
Ja, maar dat had ik al twee keer eerder gehoord.

Ik heb vandaag mijn tweede klacht ingediend bij RRS

Ik wil over dit probleem alleen nog maar contact met een leidinggevende die daadwerkelijk stappen kan nemen om dit op te lossen op een wijze waarop ik tevreden ben.
Ik wil een afspraak in de avond op een dag en tijd die mij uitkomt, dus niet in een blok maar een daadwerkelijk tijdstip waarop de monteur voor mijn deur staat.
En ik wil excuses ontvangen van RRS want tot nu toe vind ik iedereen aan de telefoon heel laconiek en gemakzuchtig

Wij vinden dat RRS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over RRS?