Klacht RSD Reise Service: geen 6 nachten maar 4 nachten, de rest op de luchthavens,

neenee

weinig info over de vluchten:
Hallo,
Hier even een boze mail over de 8 daagse reis Dubai.
Ons vertrek zal zijn op 25 september omdat we op 28 september 40 jaar getrouwd zijn.
Maar door moeizaam info te krijgen van RSD-reizen waren we na een uur aan de telefoon te zitten diep teleurgesteld in deze reis wat anders zo mooi kon zijn.
Het gaat om het volgende de info waar ik om vroeg was de datum, prijs en vluchten.
Over de vluchten kom men niets zeggen maar op internet en bellen met de vlieg maatschappij zij de vluchten gewoon bekent.
Nu is er een overstap op opzicht is dit geen probleem naar wel als er 2 vluchten zijn op die dag met aankomt in Dubai de ander dag om 00.30 uur en om 05.30 uur dit betekend dat je al 1 nacht kwijt ben van je vakantie
Het zelfde is de terug vlucht deze vertrekt om 2 uur in de nacht en kan tussen de 11 en 24 uur duren.
Dus weer 1 nacht minder.
Dus in totaal geen 6 maar 4 nachten. in een lux hotel.
Ik vind een groot schandaal wat jullie de lezers van seasons aanbieden.
Kom niet met een smoesje dit is reclame en jullie blijven verantwoordelijk voor wat je de lezers aan luchtkastelen aanbied.

graag een passende oplossing en 6 nachten vakantie in de beschreven reis info

Wij vinden dat RSD Reise Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!