Klacht RSD Reise Service: Misleidende reclame

Thea1945

22 nov naar Marokko een week rondreis een week gratis opeten en drinken na.
We moesten 1036 euro betalen voor de reis en eerste week warm eten 2 de week wilde we tussen de plaatselijke bevolking doen en daar er stond dat we in marrakech zouden zitten was dat dus goed mogelijk dachten wij en meerdere met ons.in de eerste week werd ons in de bus verteld dat er geen mogelijk heid was om tussendoor broodje of iets te eten nee of we maareven 139 euro pp wilde betalen voor de lunch is dus al 278 euro drinken apart betalen nog.eind 2 de week ja werd bekend waar we terecht kwamen nou dus niet marrakech maar in de rimboe dus of we maar even per persoon 238 euro erbij wilde betalen voor eten en drinken de vakantie werd dus 756 euro duurder terwijl je in marrakech voor de helft minder goed met 2 konden eten en drinken.de shuttles was ook8 euro maar die zette je af 15 minuten lopen naar marrakech dus veel oudere kon dat niet. In hotel scheten de mussen op je bord stoel zaten op eten heb er foto van gemaakt mijn man werd ziek nadat er iets in de tuin gespoten werd 3 uur gewacht op een dokter die er binnen 20 min zou zijn hij stikten zijn hoest thuis foto gemaakt zagen iets op de long zware longontsteking veel mensen ziek met voedselvergiftiging geen reisleider die zat op andere locatie Ik heb 5 dec klacht van daaruit gedaan meerdere mensen trouwens 6 dec nog een na ziekte man 17 dec per post nogmaals gestuurd RSD geeft geen reactie en ontdoet zich van alle verantwoordelijkheid .Ik en meerdere met ons willen het hoger opzoeken en vinden dat RSD nu wel eens reageert en zeker een tegemoetkoming want waar zij je mee lokken is misleidende reclame .niks 2 de week gratis je word onderweg wel op kosten gejaagd .

Tegemoetkoming in de kosten deze worden je gewoon opgedrongen doordat je helemaal niet in marrakech geplaatst word wat jullie echt met opzet gedaan hebben

Wij vinden dat RSD Reise Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!