Klacht RSD Reise Service: RSD maakt beloftes niet waar en maakt misbruik van vertrouwen in anderen.

E.T.H. Verboom

Via een blad waar wij een abonnement op hebben kregen wij van RSD Reise een waardebon voor een reis naar Kreta omdat we zo'n trouw abonnee waren van dit blad (CV Koers). Dat schepte enig vertrouwen. De reis zou 999 € kosten maar wij kregen 800 € korting mits we op een bepaalde datum in januari 2019 zouden vertrekken. Anders golden toeslagen. Hebben gegoogled op deze reisaanbieder en we vonden zeer veel negatief commentaar...we belden met RSD en inderdaad bleek dat de reis niet meer op de voorgestelde datum te boeken was en dus duurder werd...dit was ons al door diverse reviews voorspelt...Als we de reviews serieus mogen nemen is dit een heel slecht reisburo, en blijken de reizen doorgaans erg tegen te vallen...lange wachttijden op vleigvelden, excursies die niet doorgaan, excursies met een commercieel karakter, etc. etc. Dit reisburo maakt misbruik van het vertrouwen dat mensen hebben in het abonnement dat zij hebben bij een bepaald blad of lidmaatschap dat men heeft van een bepaalde vereniging...maken ook misbruik van het ANVR logo dat vertrouwen uitstraalt...op Tripadvisor heel veel negatieve reviews gezien. Eigen ervaring dus ook slecht! Bedrijf gebeld en verteld wat ons dwars zat...werd voor kennisgeving aangenomen en niet weersproken.

Bedrijf moet niet ongevraagd reklame maken via post waar je wel op geabonneerd bent...

Wij vinden dat RSD Reise Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!