Klacht RSD Reise Service: Veel teveel verval door lange reistijden,teveel dwang op verkoop lokale en geen vergelijkbare hotels

Klachtnummer
# 302597
Gebruiker
P. den Dekker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

14 april 2018 naar Cyprus gereisd.
Vreselijk lange reis door een extra tussenstop in Marseille , om 11.25 vertrek en om 20.15 op luchthaven ercan.
In het hotel pas tegen 22.00 uur.
Tijdens excursies werd er veel nadruk op de commerciële delen gelegd en waren er minder blije gezichten als er niet of weinig verkocht was bij leer,tapijt en sieraad..
1e hotel was een 5 * hotel en wel goed, 2e hotel zou vergelijkbaar zijn maar dat was echt niet waar..
4* sterren, geen lift, allemaal trappen en zelf de koffers sjouwen, geen hamam open,bar dicht, en niks te doen.
WiFi erg slecht, al met al totaal geen vergelijkbaar hotel.
Laatste dag om 02.00 uur gewekt want dat was al weer de vertrekdag.
Hierdoor is onze 8 daagse vakantie teruggebracht tot 6 dagen en 2 verloren reisdagen.

De oplossing

Minder verval door lange reistijden en beter vergelijkbaren hotels, commerciële deel snap ik iets van maar kan best minder

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RSD Reise Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties