Klacht RSD Reise Service: zeer slechte klantenservice en een chaotische administratie

Mata Hari

Wij ontvangen regelmatig een persoonlijke brief gericht aan de vorige bewoner van het huis waar wij wonen. De betreffende persoon is ruim twee jaar geleden overleden. Aangezien er "persoonlijk"op de brieven staat, hebben wij deze tot op heden niet geopend, maar omdat het terugsturen van de brieven niet tot enig resultaat leidt, blijkbaar is de administratie niet op orde, heb ik de laatste brief geopend en het nummer gebeld dat in de brief vermeld staat. Ik deed mijn verhaal, vroeg de persoon die ik aan de lijn had de informatie door te geven aan de desbetreffende afdeling, waarop de persoon zei dat hij dat niet kon, aangezien het de afdeling klantenservice betrof. Hij kon mij alleen het telefoonnummer geven, maar een overlijdensbericht zelf doorgeven was hem onmogelijk. 1 bedrijf dus waar de diverse afdelingen los van elkaar functioneren. Op mijn opmerking dat ik hem een gunst verleende en geen behoefte had uren aan de telefoon te hangen om te helpen hun administratie op orde te brengen, had hij de onbeschaamdheid te zeggen dat ik gebruik kon maken van de in de brief vermelde kortingscode i.p.v. de overleden persoon. Ik raad iedereen aan niet te boeken bij dit bedrijf dat 1) de administratie niet bijhoudt 2) zo weinig service gericht is . Ik zal dit bericht ook op FB plaatsen

Zorgen dat wij verschoond blijven van de stroom aan brieven die wij ontvangen en die wij niet op prijs stellen

Wij vinden dat RSD Reise Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!