Klacht RSR Revalidatie Service: Een levering waar maar geen schot in zit

Gebruiker1645802382

Op 3 juni 2022 met 2 RSR medewerkers in Zwolle gesproken over een passend hulpmiddel en de meest passende bleek een Handbike Quickie Attitude Hybride. Deze keus heb ik na in het weekend nogmaals de mogelijkheden/gebruik op internet bekeken te hebben op di 7 juni bevestigd als de keus van mijn gewenste hulpmiddel.
Een zomer met vele contacten zonder resultaten met redenen van “niet geleverd, verkeerd geleverd, er is iets misgegaan met de rolstoel, …………
Een afspraak “Passing” op 8 aug ’22 om 11.00 uur wordt 17 minuten ervoor afgebeld.
De reden om die avond mijn ongenoegen te plaatsen op Consumenten klachtenkompas
Dinsdag 9 aug telefonische reactie van RSR, dit wordt een officiële klacht, u wordt deze week teruggebeld, hetgeen niet is gedaan.
Maandag 15 aug zelf RSR gebeld en ben om 10.55 teruggebeld door RSR. Met de hoopvolle mededeling “HET JUISTE ARTIKEL IS NU BESTELD” (“wat is er dan besteld, dat wist ze niet)
Za 20 aug brief RSR- hoofdkantoor Raamsdonksveer ontvangen.
“Wij nemen omstreeks vrijdag 2 september 2022 contact met u op om een leverafspraak te plannen.”
Do 1 sept 14.40 uur RSR gebeld, een afspraak maak je immers niet de dag voorafgaand.
Uit navraag die dag bij technische dienst bleek “alles was deze week wel geleverd”!
In de tweede week september ben ik gebeld om een afspraak “Passing” te maken op donderdag 29 september om 13.30 uur.
Geloof het of toch niet maar om 11.24 uur wordt ook deze afspraak afgezegd, reden “ de handbike was niet geleverd”. “Hoe kan dat nu in de week van 1 september was alles geleverd.
Om 13.28 uur werd als reden gemeld “De Handbike was elders ingezet …..”
Nieuwe afspraak do 6 okt 13.30 uur
Inderdaad op do 6 oktober bezoek van RSR met rolstoel om de aanmeting te doen maar een andere handbike dan op 3 juni besproken en op 7 juni afgesproken is.
Om16.09 uur wordt er door de RSR medewerker teruggebeld, (wel de eerste RSR medewerker die een probleem in de voortgang bemerkt en terug belt) .
“De Quickie attitude hybride heeft een levertijd van minimaal 6 mnd……….”

Een artikel wat je op 7 juni kunt bestellen, op 15 augustus gemeld als “het juiste artikel is nu besteld” maar op 6 oktober nog een levertijd heeft van 6 maanden.

Het op 3 juni besproken en op 7 juni afgesproken hulpmiddel "Quickie attitude hybride" op 1 maart 2023 beschikbaar.
Er is zoals gemeld vanmiddag gebeld en er wordt voor de tweede keer een officiële klacht geregistreerd. Wat zal dat nu mogen brengen ?

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    RSR Revalidatie Service
    Beste Jan,

Wij nemen hier vandaag nog contact over op!
    Gebruiker1645802382
    In afwachting van een reactie waarmee eindelijk vordering gemaakt wordt met het gewenste resultaat

Vr gr Jan
    RSR Revalidatie Service
    Beste Jan,
    We hebben elkaar zojuist gesproken. De klacht wordt opgepakt door een medewerk(st)er van de betrokken afdeling.

Mvg,

Dion

Ook een klacht indienen over RSR Revalidatie Service?