Klacht RSS: Rekening veel te hoog

BewonerRotterdam

Een rekening van 537,- voor anderhalf uur werk is buiten alle proporties. Starttarief is 169,-, voorrijkosten van 35 euro komt daar nog bij. Als de verstopping niet in de eerste 2 meter zit, dan komt er per meter nog eens 35,- bij. Volgens de ontstopper zat de verstopping in mijn gootsteen 8 meter diep, dus nog eens 208 euro erbij. Op de rekening staat ook nog 30,- 'meerwerk iedere 15 min'. Voor mij onduidelijk waarvoor dat is geweest. Over dit alles wordt ook nog btw gerekend. Dan mag ik nog 'blij' zijn dat het op een gewone woensdagmiddag was, want ik zie avond/weekend/feestdagen toeslagen van 50 en 100 % staan. Onderaan de rekening moet je tekenen dat de werkzaamheden zonder tekortkoming zijn uitgevoerd en de kosten zijn uitgelegd. Ook moet je vooraf tekenen dat je lichte schade aanvaardt en het bedrijf tegen betaling de werkzaamheden mag uitvoeren. Erg vreemd allemaal. Op de bon staat geen bedrijfsnaam, factuurnummer o.i.d.

Wel snel ter plaatse en verstopping verholpen.

Op zijn minst heb ik 250,- euro teveel betaald, dit bedrag zou ik terug willen ontvangen van R-ss.

BewonerRotterdam
Ik heb geen reactie van RSS gekregen op mijn klacht dat de verstopping verhelpen veel te duur is geweest. Had eerlijk gezegd ook geen enkele hoop op een reactie.

Ook een klacht indienen over RSS?