Klacht RSS: Verstopte keukenafvoer sinds zaterdag al. Spoedig een monteur!

Amir

Klacht:
Zaterdag 13 januari gebeld voor verstopte keukenafvoer. Afspraak gemaakt voor dinsdag 16 januari en word ik vervolgens in de ochtend gebeld dat monteur ziek is en ze pas vrijdag kunnen komen. Bijna een week wachten op een verstopte keukenafvoer! Door contract vanuit de vereniging van Eigenaren ben ik helaas gebonden aan dit bedrijf. Ziekte kan iedereen overkomen, maar van een grote organisatie mag je toch verwachten dat ze een vervanger regelen en binnen 1-2 dagen oplossen. Ondanks dat we aangeven dat we met kleine kinderen zijn en dit niet hygiënisch is!
Oplossing: spoedig een monteur Zaterdag 13 januari gebeld voor verstopte keukenafvoer. Afspraak gemaakt voor dinsdag 16 januari en word ik vervolgens in de ochtend gebeld dat monteur ziek is en ze pas vrijdag kunnen komen. Bijna een week wachten op een verstopte keukenafvoer! Door contract vanuit de vereniging van Eigenaren ben ik helaas gebonden aan dit bedrijf. Ziekte kan iedereen overkomen, maar van een grote organisatie mag je toch verwachten dat ze een vervanger regelen en binnen 1-2 dagen oplossen.

Spoedig een monteur!

Ook een klacht indienen over RSS?