Klacht RTC Taxi: Slechte service na huwelijk

Michel Mosterd

Op donderdag 21-09-2017 via de app een taxi van #RTC besteld voor zaterdagochtend 23-09-2017 om 01:00 uur om mij na mijn huwelijk op te halen van de feestlocatie. Ik had een busje besteld voor mezelf, mijn vrouw, mijn broer en vrouw en hun kinderen (6 personen).
Ik kreeg direct een bevestiging dat de taxi was gereserveerd.

Op zaterdagochtend om 01:15 uur gebeld waar de taxi bleef. Ik kreeg een man aan de lijn die heel bot was. Kort gezegd waren er geen taxi's beschikbaar en kon hij me geen indicatie geven wanneer er 1 beschikbaar kwam.

Na wat rondbellen naar een andere taxicentrale besloot ik #RTC weer te bellen.

Nu kreeg ik een dame aan de lijn. Ze begon heel aardig en keek voor ons naar een taxi. Ook zei gaf aan dat er geen busje beschikbaar was. Ik vroeg haar hoe dit kon, gezien ik deze had besteld.
Haar antwoord: "wij kunnen geen taxi's reserveren" ik vroeg haar waarom deze optie dan bestond, ze regeerde "die service moeten we bieden, maar andere ritten gaan gewoon door". Haar gevraagd om 2 losse taxi's, die waren ook niet beschikbaar in de regio dit werd op een zuchtende en verveelde toon gezegd.
Ik heb de dame bedankt voor de klote service en de slechte organisatie. Ook gezegd dat dit toch wel een enorme domper was op onze huwelijksdag. Haar gezegd die taxi te annuleren en mij zal je NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEER ALS KLANT ZIEN!

We zijn vervolgens naar huis gaan lopen.
Op nog geen 600 meter van de locatie komen we een #RTC taxi tegen
De totale wandeling was 2.3 kilometer.
Ik heb van mijn leven nog nooit zulke slechte service gezien en hou #RTC dan ook verantwoordelijk voor deze smet op mijn huwelijk. Tevens wil ik jullie adviseren mensen empathie aan te leren!!!

Nogmaals bedankt voor helemaal niets!

Denk niet dat ze ons iets kunnen bieden om dit goed te maken

Wij vinden dat RTC Taxi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!