Klacht RTC Taxi: Teveel betaald voor de rit

M.D.K

Mijn verstandelijk gehandicapte broer is zondagochtend rond 1 uur op 19-8-18 met de taxi van de s-gravenweg 379 in Capelle aan de IJssel naar Isabellaland 922 gegaan en voor deze rit meer dan 100 euro betaald. Hij zou eerst kunnen pinnen maar halverwege de rit bleek dat niet te kunnen dus hij is met mijn broer naar een pinautomaat gereden en daar heeft mijn broer 150 gepint en daar 40 euro en wat losgeld van terug gekregen. Ik heb met jullie een half uur geleden gebeld en deze rit laten berekenen en jullie kwamen op een bedrag van rond de 86 euro. Bij file wat meer en als het rustig is wat minder. Er waren die nacht geen files dus waarom heeft mijn broer zoveel moeten betalen? en wat gaan jullie hiermee doen?. Ik heb zelf bij de RTC gewerkt en ben zo dom geweest om niet het wagennummer van deze chauffeur te noteren. Hij heeft trouwens ook geen bon gekregen.

Zou fijn zijn als hij het teveel betaalde bedrag terug zou krijgen.

Wij vinden dat RTC Taxi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over RTC Taxi?