Klacht RTL : geen reactie op teruggave betaling uitzending gemist

Klachtnummer
# 61343
Gebruiker
michel75
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op zondag 18 mei een account aangemaakt voor “uitzending gemist”. Het account is geactiveerd via een toegestuurde mail.
Heb vervolgens betaald (keurige rekening gehad) om een aflevering van Spartacus van vr. 16 mei op mijn pc te kunnen bekijken. Heb hiervoor twee dagen de tijd. Mijn PC voldoet aan alle technische eisen op een programma terug te kunnen kijken.
Maar wanneer ik klik op de betreffende link: “video bekijken” ; volgt in het afspeelscherm de mededeling : ‘start betaling”. Maar er is al betaald!! Dit heb ik diverse malen herhaald, maar heeft geen baat.
Vervolgens via de link “vragen over je betaling” een teruggaveformulier ingevuld en verzonden. (zo. 18 mei) Sindsdien taal noch teken gehoord.

De oplossing

Terug storten van mijn betaling aan uitzending gemist

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RTL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RTL ?