Klacht RTL : Geld betaald voor geen account

Klachtnummer
# 324216
Gebruiker
Renee
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Aangezien ik nergens contact kan krijgen met rtlxl doe ik het via deze manier.

Sinds augustus kan je niet meer via rtl gemist terug kijken of voorruit kijken maar hier betalen we wel voor? We zijn niet geinformeerd en inplaats van dat ze ons een bericht sturen met he, let op! U heeft nog een betaal account. Ondertussen hebben wij dus 3 maanden door betaald terwijl we er niks meer mee kunnen doen!! Erg slecht! Zou graag in contact komen met rtlxl over hoe wij ons geld terug krijgen.

Gewenste oplossing

Wij willen het geld terug van de afgelopen 3 maanden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RTL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RTL ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen