Klacht RTL : RECLAMEBLOK IS VEEEEEEEEEUUUULLLLSTE LANG :'(

Tv kijkertje

Ik kijk altijd met heel veel plezier en liefde naar jullie programma's. Gordon gaat trouwen, of ja, eigenlijk niet. Uitstel van executie en onze grote vriend Dino natuurlijk. Allemaal super tof. Maar ik heb een probleem. Ik vergeet altijd wat ik aan het kijken ben. En nee ik ben geen vergeetachtige opa, ik ben een hardwerkende en lerende student met, naar mijn weten, een goed geheugen. Waar zit het hem dan in. Nou dat zit zo. Jullie reclames zijn zo lang dat wanneer het reclameblok begint, dat ik voldoende tijd heb om wat te eten te pakken, dit op te eten, nogmaals naar de keuken te lopen, wat koekjes te pakken, halverwege mijn 5e koekje toch zin krijg in ijs, naar de supermarkt loop voor ijs, terugkom en met de bodem van mijn ijsbak in zicht is de reclame dan eindelijk voorbij. Ik was al helemaal vergeten dat het vrijdag is en dat ik the Voice zat te kijken! Probleem hierdoor is dat ik minder meeleef met het programma en liever geen tv meer kijk, maar de afleveringen, met adBlock aan uiteraard, terugkijk op mijn mobieltje. Het probleem is dat ik nooit weet wat ik kijk, en dat ik het gevoel heb dat ik niet the Voice zit te kijken, maar dat ik reclames kijk en dat tussendoor af en toe Ali B voorbij komt met zijn lieve commentaren.

Het zou beter zijn om de reclames wat in te korten. Tuurlijk, jullie zijn een commerciële zender, en dat snap ik allemaal heel goed. Misschien wat onderzoek doen naar wat ik net allemaal heb verteld? Misschien dat het dan wat leuker wordt om tv te kijken, en dat ik tenminste nog weet wat ik kijk tijdens het kijken :)

Wij vinden dat RTL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over RTL ?