Klacht RTL : Slecht onderhoudt

Rottweiler

Klacht over RTLXL. Ze hebben betere ICT/Webdesign personeel nodig. Kijk altijd via windows, of IPad. Loopt vaak vast bij reclames. waardoor je de hele shitzooi opnieuw moet bekijken plus alle reclames die je er bij krijgt, nu sinds ik adblock gebruik niet zo erg meer. maar vele afleveringen van series kan je niet bekijken omdat het er zogenaamd nog niet opstaat. Videoland geprobeerd. maar een beperkt aantal wat je kan kijken is het niet waard. van die inelkaar gezette gore Fake reality series zoals Temptation,Love Island. maar vooral Ex on the beach! en een beperkt aantal films. daar wil ik dus niet voor betalen. . Voor zo´n groot bedrijf verwacht je dat alles keurig en netjes is geregeld. Zwaar irritant vooral omdat je deze series op RTXL nergens anders kan kijken...

Reclames snap ik. maar zorg er dan voor dat jullie mediaplayer niet constant crashed.
maak het videoland waard door misschien net als netflix te doen. want dit valt gewoon vies zwaar tegen.

Wij vinden dat RTL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over RTL ?