Opgelost door RTL : Vreemde plaatstoewijzing GABBERS

content Opgelost
J. Jehee

Vreemde plaatstoewijzing Gabbers
Ik heb recent 2 tickets gekocht voor de voorstelling van Gabbers in de Ziggo Dome. De tickets zijn tegelijk besteld in één bestelling. Nu blijkt dat ik tickets heb op verschillende rijen en verschillende stoelnummers zonder dat hiervan melding werd gemaakt bij het bestellen. Buiten dat ik dit raar vind (dat er geen melding is, zoals bij Ticketmaster wel altijd gebeurd) is dit voor mij niet fijn, ik wil samen met mijn partner van de show genieten en mede omdat ik een lichte handicap heb door mijn spierziekte (HMSN2) is het voor mij dus niet mogelijk om deze show op deze manier te bezoeken. Helaas kwam ik hier pas achter toen ik de kaarten al gepersonaliseerd had (verplicht voor deze voorstelling) en uit wilde printen. Weg leuk cadeau voor de verjaardag van mijn man 6 februari a.s.Navraag bij Paylogic biedt helaas geen soelaas, zij zeggen niets voor mij te kunnen doen (behalve de personalisatie aan te kunnen passen als ik de kaarten eventueel heb kunnen doorverkopen). Ook de organisatie van het evenement verwijst mij terug naar hun ticketprovider Paylogic.Ik vind dit toch een hele vreemde gang van zaken omdat ik van mening ben dat een ticketprovider hoort te melden dat het geen plaatsen naast elkaar betreft. In dat geval had ik verder gezocht en niet deze kaarten gekocht.Ik ben bang dat het heel lastig wordt om deze tickets door te verkopen omdat het online-tickets betreft die op naam gezet moeten worden.

Kaarten ongeldig maken en geld retourneren of twee plaatsen naast elkaar voor één van de shows.

Wij vinden dat RTL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

J. Jehee
Ik kan de kaarten opnieuw laten personaliseren zodat ik ze door kan verkopen of cadeau kan doen. Update: Ik heb zelfs kaarten naast elkaar gekregen voor een andere avond. Er is echt heel fijn meegedacht door RTL Group. Ik ben tevreden.

Ook een klacht indienen over RTL ?