Klacht RTL : Wel betalen maar niet leveren.

Klachtnummer
# 185540
Gebruiker
010er
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Premium aangeschaft voor het bedrag van 3,95 met als doel alles vooruit te kunnen kijken op een vrije dag en alles terug kunnen kijken zonder reclames.

Helaas gaat het bij vooruitkijken al maanden structureel mis, voor een bedrag van 3,95 per maand mag je verwachten dat vooruitkijken gewoon up to date is en niet als bijvoorbeeld aflevering 2 van een programma op zowel terug kijken staat en bij het vooruitkijken.

Je betaald niet voor niets en verwacht dan ook een premium service, RTL ga hier eens wat aan doen man. Het is 2016 jullie moeten je schamen.

De oplossing

Compensatie voor het niet vooruit kunnen kijken van bepaalde programma's.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RTL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RTL ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen