Klacht RTV Stegeman Apeldoorn: Ondanks adverteren met bezorgservice levert Stegeman op telefonisch verzoek niet thuis af.

Klachtnummer
# 268070
Gebruiker
Keizer2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

RTV Stegeman adverteert in ons wijkblad met het thuisbezorgen van bij hun gekochte producten. Onze stofzuiger was defect en op hun website kozen wij een nieuwe. Omdat mijn vrouw net was geopereerd en niet mocht tillen en ik in een electrisch rolstoel zit konden wij deze niet ophalen. Als klant van Stegeman belden wij met de vraag of zij die misschien in dit geval zouden willen brengen. De situatie werd uitgelegd maar een vrouw deelde ons mede dat ze hieraan niet konden beginnen. Ze wilden ons wel helpen het apparaat in de auto te zetten. Verder reikte de bezorgservice van Stegeman niet.
Als antwoord op een mail deelde men ons mede dat ze de gang van zaken erg betreurden.

De oplossing

Geen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RTV Stegeman Apeldoorn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RTV Stegeman Apeldoorn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen