Klacht RUMAG: Afwachten nalevering scheurkalender, twee maand

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 360676
Gebruiker
Kim tai
Datum
0 reacties

Details

De klacht

N meerdere contact te hebben gehad, ivm een scheurkalender die op nalevering zou komen.
Ik wacht echt al bijna twee maanden, ben speciaal gaan zoeken voor me collega die dit op haar lijstje had staan , en wel bovenaan! Na twee keer gebeld te hebben en verwezen ben de site in de gaten te houden, ben ik het nu wel beu. Zij is 23 April Jarig, moeten dus iets anders verzinnen, aan de lijn gehouden en blij gemaakt met een dooie mus.

De oplossing

Eerlijk antwoorden of de scheurkalender uberhaupt nog komt. Ik word zo niet juist geïnformeerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

RUMAG is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kim tai
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over RUMAG?