Klacht RUMAG: Agenda besteld, niets meer vernomen

Audrey

Mijn dochter heeft eind juli 2015 de nieuwste agenda besteld en betaald. Tot op heden niets ontvangen noch vernomen.Zij heeft zelf al een email gestuurd op 1 augustus 2015, met de vraag of alles wel goed verloopt, daar er maar geen orderbevestiging binnen komt maar het bedrag a EUR 19,95 is wel al afgeschreven.
Op haar email heeft zij nooit een reactie ontvangen.

Bevestiging wanneer wij de agenda tegemoet kunnen zien of per direct een agenda in de bus. Verder schept dit geen vertrouwen, daar valt écht wel een slag te behalen, service aan jouw klanten verlenen. Er is ook geen factuurnummer of iets in die strekking

Rumag
    Beste Audrey,

Allereerst vinden wij het erg vervelend om te horen dat je herhaaldelijk geen reactie hebt gehad van onze klantenservice, dit is uiteraard niet de bedoeling. Echter kunnen wij op klantenservice@rumag.nl ook geen mailtjes vinden van jou. Voor vragen over bestellingen verzoeken wij onze klanten te mailen naar dit mailadres.

Het klopt inderdaad dat de bestellingen voor de agenda’s enige vertraging hebben opgelopen en dat sommige klanten nog steeds wachten op hun bestelling.

Maar door het onverwacht grote aantal bestellingen hebben we flink wat vertraging opgelopen. We hebben er zelfs nieuwe agenda’s bij moeten produceren!

Als het goed is heb je ook een e-mail van ons ontvangen met de mededeling dat het iets langer gaat duren en dat je agenda in de week van 24 – 28 augustus netjes thuisbezorgd wordt! Omdat je even iets langer moet wachten, sturen we je er een leuke kortingscode bij cadeau!

Stel je hebt nog vragen of er zijn onduidelijkheden, dan kun je altijd een mailtje sturen naar klantenservice@rumag.nl.

Liefs,

RUMAG crew

Ook een klacht indienen over RUMAG?