Klacht RUMAG: Besteld, niks ontvangen en geen enkel gehoor.

Klachtnummer
# 179548
Gebruiker
Kellykoning
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Maandag 25 juli drie artikelen bij jullie besteld, bevestiging gekregen, daarna niks meer vernomen. Status van mijn bestelling staat ondertussen nog steeds op "pending".
Ik heb inmiddels al twee keer geprobeerd contact te krijgen via het contactformulier op jullie site, hier geen gehoor.
Ook heb ik jullie een facebookbericht gestuurd waarop ik een automatisch bericht kreeg dat ik moest mailen, hierna heb ik 2x gemaild, niks gehoord.
Aangezien er geen telefoonnummer op jullie site staat vermeld kan ik geen telefonisch contact met jullie opnemen.
Wel heb ik inmiddels al een betaalfactuur ontvangen doordat ik voor de betaalmethode Afterpay heb gekozen. Deze factuur moet deze week betaald worden terwijl ik geen producten heb ontvangen. Als ik deze factuur niet betaal, moet ik extra aanmaningskosten gaan betalen.
Ik ben hier dus echt niet happy mee en na talloze pogingen om eindelijk eens contact met jullie te krijgen, hoop ik dat deze manier wel werkt.
Mvg, Kelly

Gewenste oplossing

Ik wens dat ik zo snel mogelijk gehoor krijg, en vooral mijn bestelling opgestuurd krijg.
Ook wens ik dat er een eventuele oplossing wordt gezocht wanneer mijn afterpay factuur verloopt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

RUMAG is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen