Klacht RUMAG: Bestelling is beschadigd en krijg geen reactie op mijn mails

Klachtnummer
# 296467
Gebruiker
Jetvr
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste Rumag,

Omdat ik nog steeds geen reactie heb op mijn mail, Probeer ik het zo..

Eind januari heeft mijn vriend een mok bij jullie besteld voor de verjaardag van mijn moeder. De mok zou in februari binnenkomen. We vonden het al wel wat lang duren en toen besloot hij een mail te sturen hoe lang het nog zou duren. Toen kreeg hij meteen een mail terug van DHL dat de bestelling was verstuurd.

Na lang wachten kregen we eindelijk de mok binnen.
Toen mijn moeder hem uitpakte afgelopen zaterdag (ze is alleen om de week in het weekend thuis) bleek er een barst in te zitten terwijl hij vrij goed verpakt was.

Nou balen wij hier ontzettend van, omdat we lang hebben gewacht, en dan is de mok eindelijk binnen, zit er een barst in..

Wat is jullie service hierop?

Hieronder het bewijs van bestelling/betaling.

Met vriendelijke groet,
Jet van Raamt en Koen van de Langenberg

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 5 mrt. 2018 om 13:27 heeft koen van de Langenberg het volgende geschreven:

Verstuurd vanaf mijn Iphone

Begin doorgestuurd bericht:

Van: "RUMAG."
Datum: 27 januari 2018 om 16:56:36 CET
Aan: superking_koen@hotmail.com
Onderwerp: [RUMAG Shop] Factuur RU35451 voor bestelling 35451 van 27/01/2018

RUMAG B.V.
Vliegtuigstraat 6H
1059CL Amsterdam

KVK: 66382009
BTW: NL853236732B01

Factuur RU35451 voor bestelling 35451
Besteldatum: 27/01/2018

De oplossing

Graag ontvangen wij een nieuwe mok, zonder schade. Ik heb eventueel een foto van bewijs van de schade

2 reacties

  1. Auteur
    Rumag
    Datum
    Hi Jet,

    Wat ontzettend vervelend om te horen. Mijn excuses hiervoor. Ik ga zo spoedig mogelijk een nieuwe mok uitleveren zodat jullie gewoon de mok hebben daar jullie recht op hebben!

    Met vriendelijke groet,

    Anna,
    RUMAG.
  2. Auteur
    Jetvr
    Datum
    Oke, super! Wordt hij naar hetzelfde adres gestuurd? Dat is prima, krijgen we daar nog een bevestiging van verzending van?

Ook een klacht indienen over RUMAG?