Klacht RUMAG: Bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 392788
Gebruiker
Klachten01
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bestelling geplaatst, nog niks binnen maar de website geeft aan dat mijn bestelling afgerond is... maar waar is mijn pakket?!? Heb ook geen track & trace ontvangen zoals gezegd wordt...
Contact is onmogelijk, geen reactie op mijn contactformulier niks..

Gewenste oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket is.

1 reactie

  1. Auteur
    RUMAG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Bente,

    Volgens mijn gegevens heb jij op 24-9 jouw bestelling geplaatst. De levertijd van RUMAG. is tot vijf werkdagen. Nadat het pakketje door DHL wordt opgehaald, ontvang je van DHL een traceercode. Contact is mogelijk via social media, e-mail en het contactformulier via de website. Die proberen we altijd binnen twee werkdagen te beantwoorden. Op 27-9 heb jij ons gemaild, waar jij vanmorgen reactie op hebt gehad.

    Jouw order ligt momenteel klaar om door DHL opgehaald te worden later vandaag.

    Veel drinkplezier alvast! :)

    RUMAG.

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen