Klacht RUMAG: Bestelling nog steeds niet geleverd.

Klachtnummer
# 408999
Gebruiker
Jelle98
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meer dan 2 weken geleden een bestelling geplaatst bij Rumag. Deze wel betaald, maar nog steeds niks gekregen. Ook op de mails wordt niet gereageerd en alleen automatische antwoorden worden verzonden. Dit is al de 2e keer dat dit is voorgevallen, vorig jaar precies hetzelfde geval.

De oplossing

Ik wil graag dat het bedrijf de bestelling zsm naar mij toe verstuurt. Daarnaast zou een betere klantenservice ook goed uitkomen, aangezien er nergens reactie op komt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

RUMAG is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen