Klacht RUMAG: Bestelling word niet geleverd

Klachtnummer
# 407001
Gebruiker
TemmenD
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De bestelling van 27 november staat al sinds 28 november als afgerond en is nog steeds niet aangeboden aan DHL.

Ondertussen is de bestelling van 28 november wel al bezorgt. Contact opnemen is zo goed als onmogelijk en na het invullen van het online contact formulier volgt geen reactie.

De oplossing

Ik wil dat rumag mijn bestelling gaat leveren

2 reacties

  1. Auteur
    TemmenD
    Datum
    Helaas nog steeds geen pakket....
  2. Auteur
    RUMAG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Dorien,

    Excuses voor de late reactie en het lange wachten. We hebben het momenteel erg druk op de klantenservice en zijn druk bezig met het zo snel mogelijk beantwoorden van de berichten!

    Jouw tweede bestelling met ordernummer 171881 is nog niet bij jou bezorgd omdat deze mokken bevat die niet meer op voorraad zijn door de grote drukte van de sale. Om niemand teleur te stellen hebben we deze natuurlijk bijbesteld en krijgen we ze aankomende week binnen. Alsdan zullen we overgaan tot spoedige verzending zodat je de bestelling ruim voor kerst nog binnen krijgt.

    Wij hebben te horen gekregen dat de informatieve mail die wij hebben uitgezet door velen niet is ontvangen. Ik denk dat dit bij jou ook het geval is geweest :(

    Toch hoop ik dat je zo genoeg geïnformeerd bent en nog een klein beetje geduld hebt. We doen ons uiterste best! Mocht je nog vragen hebben, horen wij deze uiteraard heel graag.

    Alvast hele fijne feestdagen toegewenst :)

Ook een klacht indienen over RUMAG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen