Klacht Rumag: cap besteld betaald maar niets ontvangen

Klachtnummer
# 182306
Gebruiker
Roy
Datum
3 reacties

Details

De klacht

op 3-8-2016 een cap besteld via de rumag shop deze heb ik direct betaald via pay pal maar tot op heden nog steeds niets ontvangen.
inmiddels al 3 email verstuurd waar niet op wordt gereageerd en er is geen telefoonnummer van dit bedrijf te vinden.

blijkbaar zijn er veel gedupeerde als ik het hier moet lezen......

De oplossing

product moet zo snel mogelijk geleverd worden of heel snel me geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    Rumag
    Datum
    Hallo Roy,

    Wat vervelend om te lezen dat je nog niets hebt ontvangen. Ik heb even gekeken of ik een bestelling van je kon vinden maar op jouw naam is er geen bestelling bij ons bekend. Ook hebben wij helaas geen bericht van je ontvangen. Naar welk e-mailadres heb je gemaild? Ons e-mailadres is: klantenservice@rumag.nl
    Zou je mij je ordernummer willen mailen zodat ik uit kan zoeken wat er aan de hand is? Alvast bedankt!

    Vriendelijke groeten,
    Klantenservice RUMAG
  2. Auteur
    Roy
    Datum
    hallo,

    ik heb ook geen ordernummer van jullie ontvangen. ik heb gekozen om direct af te rekenen en geen account aan te maken. ik heb wel een bankafschrift dat er geld is afgeschreven en over is gemaakt naar jullie rekening

    met vriendelijke groet

    roy
  3. Auteur
    Rumag
    Datum
    Hoi Roy,

    Zou je mij een foto van de betaling kunnen mailen op klantenservice@rumag.nl? Dan ga ik dit voor je oplossen. Alvast bedankt!

    Vriendelijke groeten,
    Klantenservice RUMAG